keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Sateen alla.

                                 
                         
                                 
                                                      


                                         Katson kadun märkää pintaa
                                         Vain jälki siihen askelten on jäänyt
                                         Katson kadun märkää pintaa
                                         Peilikuvaa kasvojen ja tuntuu
                                         Luonain kuin oisit
                                         Sä luonain kuin oisit
                                         Rinnallani alla sateen öisen
                                         Ja tahdon kaiken mä antaa
                                         Kaiken antaa
                                         Kaiken mä minkä tuntea saan!
                                         Näen kuinka oksat taipuu
                                         Kadun yllä tummuen
                                         Niin hiljaa.
                                         Näen kuinka lehdet vaipuu
                                         Pisaroita kantaen
                                         Ja tuntuu
                                         Luonain kun sä oisit
                                         Sä luonain kuin oisit
                                         Rinnallani kuulet sateen öisen
                                         Ja tahdon kaiken mä antaa
                                         Kaiken mä antaa
                                         Kaiken mä minkä tuntea saan...
                                         Valo kadun pintaan taittuu
                                         Kuvas siihen pehmenee niin hiljaa
                                         Väri kadun pintaan vaihtuu
                                         Sade öinen lämpenee
                                         Ja tunnen
                                         Luoksein oot tullut
                                         Sä luoksein oot tullut
                                         Rinnalleni alle sateen öisen
                                         Ja tahdon Kaiken mä antaa
                                         Kaiken mä antaa
                                         Kaiken mä minkä tuntea saan!

2 kommenttia:

  1. "Sade tanssii, hyvän yön tanssin.. sadepisarat laskeutuvat maahan tanssien koko yön ja aamulla ne taas herättävät tanssillaan.."

    VastaaPoista
  2. Sadetta mä kuuntelen joka yltyy vaan..
    ..tuohon, sadepisaroiden lauluun..

    VastaaPoista