tiistai 30. tammikuuta 2018

Tractem B 30


Vain tractem B30
(dix longueur d'avance) = ja kymmenen (askelta?) eteenpäin
Ranskalaista monitoiminta - innovatiivisuutta






Pictures are: TECHNIQUE-TP.leforum

keskiviikko 24. tammikuuta 2018

ExMash E130/160W

Kaivuri on varustettu: Bosch Rexrothin (Saksa) valmistamalla hydraulijärjestelmällä;  Jakoventtiilit, pumppuyksiköt, hydraulinen moottori, ohjausyksiköt, hydrauliset lukot, Luotettava ja taloudellinen moottori BF 4M 2012 C yhtiö Deutz (Saksa), nestejäähdytteinen, suoraruiskutus ja turboahdettu kustannustehokas moottori, ympäristön suojelua koskevien kansainvälisten normien (COM2) mukainen moottori 

Bild


Kuvahaun tulos haulle e160w эксмаш

Käyttöakselit ja vaihdelaatikko on valmistettu Saksassa. 
Hydraulinen käyttöjärjestelmä:  LUDV Bosch Rexroth joka antaa rajoittamattoman määrän yhdistelmiä työjaksoille, korkean tarkkuuden ja toiminta pienin tehohäviö. 
LS-pumpun (Load-Sensor = kuorman tunteva) virtausten jakautuminen toimilaitteiden välillä pyörimismekanismin prioriteetin kanssa työjakson lyhentämiseksi.

Mukava ergonominen ohjaamo on varustettu suurilla ikkunoilla joka antaa nokkamalli täyden näkyvyyden eteenpäin ja koko työskentelyalueella, turvallinen ja hiljainen ohjaamo tekee kuljettajan työstä tehokasta koko työvuoron ajan. Hälytysjärjestelmä: Tarjoaa täyden pääsyn kaikkiin komponentteihin ja kokoonpanoihin, mikä tekee huolloista kätevää ja nopeaa.

Levyjarru iskunpituus ovat öljyhauteeseen, joka poistaa ylimääräiset huolto ja korjaus tapeet kaivinkoneen koko käyttöiän ajaksi. Etuakselin pari-pyörät vähentävät maan pintapainetta maassa ja lisäävät vakautta.

Vaihdettavia erilaisia ​​työvälineitä: Pikaliitin johon on helppo vaihtaa kuokkakauha tasoitus kauha, profiloitu ja hammastettu V-kauva, hydraulinen vasara, kahmarikauha kaksi erilaista kuormaus-mallia varustettuna pyörittäjällä Yksittäisissä tilauksissa E160W LCE: n muutos elektronisella moottorinohjauksella on mahdollinen.

Tekniset tiedot ExMash E160W:
Käyttöpaino, t 16,1
Moottori Deutz BF 4M 2012 C
Kauhan kapasiteetti, kuutiometri. 1
Kaivamisen syvyys, m. 5,65
Moottoriteho, kW (hv) 87 (118) 2100 r / min
Pumppuyksikön kapasiteetti, kW 55
Pumppausyksikön kulutus, l / min 260
Työpaine, MPa 32
Kauhan kapasiteetti SAE: n mukaan, m3, pää / vaihdettavissa 0.80 / 0.32-1.0
Työkaluston tyyppi Monoblock
Runko-kehyksen tyyppi Terä + tukijalat
Leikkaava voima: ämpäri / kahva, t 10,0 / 9,5
Pyörimisnopeus, rpm 7
Työkierto, s 14,7
Ajonopeus, km / h 20
Jarrujärjestelmä
Etuakselin renkaat
Dynaaminen tekijä 0.6
Laiturin kääntyminen, mm 2180
Melutaso, desibeli 78
Kokonaismitat, mm Kahva pituus 2530/2310
Pituus 8500/8450
Leveys 2500
Korkeus 3380/3180
Kaivataan parametrit, mm
Max kaivosyvyys 5960/5750
Suurin kaivausreikä 8900/8820
Maksimi purkukorkeus 6000/5780
Google Translate for Business:Kääntäjän työkalupakkiVerkkosivustojen kääntäjä

maanantai 22. tammikuuta 2018

Backhoe loader MTZ Belarus 82.1

TRACTOR BELARUS 82.1 with jaw front loader and excavator hitch


Length, 6900 mm
Width, 2400 mm
Height, 3800 mm
Constructional weight, 7260 kg

Constructional speed, 20 km / h
Engine Model D-243
Power, kW (hp) 60 (81)
Number of cylinders, pcs. 4
Working volume,  4.75 litr.
Fuel tank capacity, l 130
Tire sizes: front wheels 11,2-20
rear wheels 15,5 R38

FRONT LOADER
Rated lifting capacity, 750 - 900 kg
Hinge height of the maximum raised bucket, mm 3200 - 3300
The height of unloading (at an angle of discharge 45 °), 2500 - 2650 mm
Bucket capacity, m³ 0.38 - 0, 75
Width of the cutting edge of the bucket, m 1,6 - 2,0
Ladle
Jaw, unloading downwards

EXCAVATION SUSPENSION
Rated bucket capacity, m³ 0,2-0,3
Depth of digging, mm 4280
Maximum loading height, mm 3800
Rated lifting capacity, kg 500

Type of equipment
Mounted
Price: specify





 


torstai 11. tammikuuta 2018

Hydrema Backhoe

Hydrema is a dump truck manufacturer based in Støvring, Denmark, founded in 1959. They have specialized in the manufacture of articulated light dump trucks and earth moving equipment. A variety of models are produced, with a payload of up to 20 tonnes. Since the late 1990s they are also producing a mine clearing vehicle. A company subsidiary is operating in Weimar, Germany.

In 1959 Aksel Kyed and Kjeld W. Jensen started the company "Kyed and Werner Jensen", which at that time were involved in two different projects, district heating and the fabrication of hydraulic digging equipment.

                                   Hydrema 12  ja BUKH (Tanska) original tractor

In 1960 the company was split, and Kjeld W. Jensen started Hydrema. Back then the headquarters were placed in Aalborg.

In 1962 the company moved to Støvring. At that time Hydrema had 15 workers and an area of 320 m².
                                                       
In 1971 a daughter company was established in Norway, followed by Sweden in 1979, the former West Germany in 1981, England in 1985 and France in 1988. There are many countries like the United States, Australia and Poland, that import machines from the Hydrema factories in Denmark and from 1997 Germany.



 Hydrema ja Volvo 650 traktori


Hydrema 806 


Hydrema 808

In 1980 Hydrema started producing their own machines from the bottom. It started with the Hydrema 800-series, which were a new line of backhoe loaders produced all by themselves. But the engines were made by Perkins Engines in England (Today most machines are fitted with Cummins engines, though). Before 1980, Hydrema bought tractors from companies like Volvo, so they could mount their own hydraulic equipment on the tractors.
-------------


                                                     Hydrema 912


                                          Hydrema 922 Dumper

In 1983 Hydrema started producing their own dump trucks and in a short period in the late 1980s they also produced mobile building cranes.
------------
                                                       Hydrema 906 
In 1990 the Hydrema 800-series were replaced by the Hydrema 900-series which had a new chassis and more powerful axles and digging arm (backhoe).

                                                             Hydrema 926

                                                  Hydrema 928

                                                  Hydrema 10 tn


                                                         Hydrema 18 tn

-----
Hydrema mine clearing vehicle
In 1996 Hydrema started the production of a new mine clearing vehicle, named the Hydrema MCV 910. It can safely clear big mine areas in a short time.

In 1997 Hydrema bought the Weimar-Werk Baumaschinen and thereby got production facilities in Germany. In Støvring, the production and administration area is about 16.500 m², while the facilities in Weimar are 20.000 m²
-------------------
Products
Hydrema 912E - ES - HM Dumper
Hydrema 922D Dumper
Hydrema MX14 excavator
Hydrema MX16 excavator
Hydrema MX18 excavator
Hydrema 900E backhoe loaders

Hydrema 910 mine clearing vehicle
-------------------
In 1998 Hydrema launched their unique Hydrema MPV 900. It is a Multi Purpose Vehicle, which is able to switch whole tools, like a telescopic arm or a digging arm.

In 2004, Hydrema mine-clearing vehicle (MCV) was used by the Indian Army for 'proving' operations to clear personnel or anti-tank mines with up to 10 kg explosive weight.

In 2006 Hydrema expanded into the defence industry through a counter purchasing deal with the Swedish Hägglunds, which is a part of BAE Systems. Hydrema was to produce, mount and integrate 45 turrets for the Danish Army's new CV9035 Infantry Fighting Vehicle.

sunnuntai 7. tammikuuta 2018

FAI-Backhoe

Giovanni Bettanin perusti FAI: n (Fabbrica Attrezzature Industriali) 2-10-1963, kokemuksensa jälkeen Ford-maatalouskoneiden jälleenmyyjältä, isänsä Antonio ansiosta ja kokemuksestaan ​​joidenkin maansiirtokoneiden kuten Merton ja Bendini e Frascaroli. Tehtaita oli kolme: vanha laitos Noventa Vicentina; Este lähellä Paduaa vuodesta 1986; ja vuodesta 1979 vuoteen 1986 Salara (Rovigo), jossa rakennettiin kompaktilaitteita.

FAI: n ensimmäiset mallit olivat 64-SL kuormaajat ja mallit perustuvat Ford-alustalle, tehtyihin Fordin 1000 sarjan kaivukoneisiin (Ford 3500,3550 or 4500,4550 mallit)     joko telaketjulla tai pyöräalustalla oleviin traktoreihin
ja varustettuna etukuormaajalla, takana olevalla kaivinkoneella, tai molemmilla
sekä pieni valikoima jäykkiä pyöräkuormaajia.

                             
Vuonna 1973 FAI oli ensimmäinen yritys, joka valmisti Same traktorin rungon päälle rakennettuja nelivetoisia kaivurikuormaajia, ja vuonna 1979 se oli ensimmäinen eurooppalainen Owatonna- (mustang) malleihin perustuva liukuohjattujen koneiden valmistaja.


                                              Owatonna (group) Mustang 345
------------------

Suomessa maahantuojana oli A-Elementti / A-Rakennusmies, joiden vaikoimiin kuului myös uutuustuote, Merlo-kurottajat ja näiden mukana tuli myös tuo Panda kuormaajien edustus, ja aikaisempien Thomas liuku-ohjatut koneet poistuivat myyyntivalikoimasta





                               

                               Kuvahaun tulos haulle LALTESI
-----







----------
Suurin telaketju kaivinkone tuotettiin vuosi 2000, sen paino oli 43,5 tonnia.

Pienellä ajanjaksolla Fai myi periaatteessa Mailam-pusku- ja telaketju traktoreita sekä periaatteessa Sambronin trukkeja. Näitä tuotteita on myyty hyvin pieninä määrinä.

Myöhemmin joitakin FAI-malleja myytiin Britanniassa 1980-luvulla Hymac / Brown Group tuotemerkkien alla, ennen David Brown myyntiä Case yhtymalle.  Myöhäinen Hymac-malli on FAI-koneet, jotka on juuri karsittu. 
--------------------------





Osassa Saksaa jotkut FAI-koneet myytiin Schutlerin nimellä. Italiassa kaivuri-kuormaajat ja liukuohjatut kuormaajat myytiin CGT: ksi (Compagnia Generale Trattori), joka oli myös tärkein Caterpillar-jälleenmyyjä Pohjois-Italiassa ennen Caterpillar-kaivurikuormaajien tuotannon aloittamista.

Kansainvälisen harvesterin Fai tuotti mallin 262 kaivukoneiden mallin Leyland-moottorilla. Pyörä- ja telaketjuukoneiden moottorit olivat Perkins tai Iveco.
----------------



Vuonna 1988 Fai aloitti Komatsun minikaivukoneiden rakentamisen lisenssillä. Komatsuista tuli syyskuussa 1989 pienen osakkeenomistaja Fai ja Fai alkoi tuottaa minikaivureita suoraan Komatsulle.

Sitten Komatsu otti täyden määräysvallan syyskuussa 1995 ja yhtiö nimitettiin F-KI, eli FAI Komatsu SpA: ksi. Koneet myytiin sitten FAI Komatsu -tuotteina ja maalattiin Komatsun keltaiseksi vuoteen 1997 asti, jolloin FAI: n nimi pudotettiin pois ja kaikki tuotteet merkittiin samalla tavalla kuin Komatsu.