torstai 30. toukokuuta 2013

Tahdon nauttia kesästä..

Kesällä kevyemmin..

           

                      Tahdon leikkiä tuulen kanssa ja kohota korkealle, 
                           Tahdon palan taivasta ja pilviä tyynyn alle, 
                  Tahdon juosta kuin tuulispää ja löytää sinisen saaren, 
               tai kiivetä korkean vuoren päälle ja omistaa sateenkaaren. 
                   Tahdon tanssia metsässä ja rakentaa majan puuhun, 
                Tahtoisin saada myös hopealaivan ja purjehtia kuuhun.

         

Tanssin päivät tanssin yöt.

Hetket kuin pisara vain
elämässäin, jonka mä sain
vangita en mitään voi ne katoaa
siks tuhlaan tuokion tään
tässä ja nyt
turhaa on muut selittelyt
mennyttä kun takaisin en mä koskaan saa
 Ref. 
Tanssin päivät tanssin yöt
huolet pois murheet pois
tanssin päivät tanssin yöt
niin kuin juhlat meillä ois.
Taakse kaikki entinen jää
Kun vain kuulen rytmit mä nää
Tanssin päivät tanssin myö yöt
Niin taas arki häviää

Luonteen sain huolettoman
unelmissaan taivaltaja
aurinko on, mikään ei voi mua masentaa
Siks tuhlaan tuokion tään
tässä ja nyt
turhaa kun on, vetistelyt
onnensa jos kadut kun sen saa
 Ref. 
Taakse kaikki entinen jää
Kun vain kuulen rytmit mä nää
Tanssin päivät tanssin myös yöt
Niin taas arki häviää.
Taakse kaikki entinen jää
Kun vain kuulen rytmit mä nää
Tanssin päivät tanssin myös yöt
Niin taas arki häviää.

  

Kiitos vierailustasi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti