lauantai 8. maaliskuuta 2014

Naisten päivä 2014

 
Olipa kerran kesä, oli eräs tyttö ja tytöllä oli hattu...

             

         
             


Turhat kyyneleet.  (Mukaeltu sanoitus)

Luotas kun mä lähdin silloin,
kaipasin mä aina luokses illoin.
Löytää sua kaikkialta koitin,
viimein ahdistuksen luoksesi mä mä voitin.
Turhaan myös mä tuttaville soitin,
vimein kaipauksen luokses sitten voitin.
Kyyneleet, turhat kyyneleet,
vuokses sun on jo vuotaneet.
Kyyneleet turhat kyyneleet,
viimeinkin on jo kuivuneet.

Nyt oot vain menneisyyden haamu,
sellaisen häivyttää pois aamu.
Tuskaa vaikka aiheutit sä mulle
en koskaan loukkuksias tahdo kostaa sulle.
Maistuithan hetken seikkailulle,
en koskaan loukkauksias tahdo kostaa sulle.
Kyyneleet, turhat kyyneleet,
vuokse sun on jo vuotaneet.
Kyyneleet turhat kyyneleet,
viimeinkin on jo kuivuneet.

Enää en huomispäivää pelkää,
käännä en tunteille mä selkää.
Kylmyys pois sielustain saa jäädä,
kun löytää ystävän pois en häntä häädä.
Tunteitaan ihminen ei säädä
mä ehkä petyn taas, vaan pois en häntä häädä.
Kyyneleet, turhat kyyneleet, 
vuokses sun on jo vuotaneet,
kyyneleet, turhat kyyneleet, 
viimeinkin on jo kuivuneet.
Kyyneleet, turhat kyyneleet, 
vuokses sun on jo vuotaneet,
kyyneleet, turhat kyyneleet, 
vuokses sun on jo kuivuneet.

2 kommenttia:

  1. Kiitos Maxi, onnentoivotuksesta! Hyvää naistenpäivää myös sinulle, jolla on omat ainutlaatuiset kokemuksesi toisesta sukupuolesta!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Milena.
    Ole hyvä vaan, näistä toivotuksistakin :)
    Taidamme olla niitä harvoja jotka ovat vielä hereillä näin naistenpäivän iltana.

    Mitä kokemuksiin tulee, niitä on, meillä kummallakin toisesta sukupuolesta,
    sekä hyviä että mukavia, mutta myös hieman toisenlaisia, kieltesempiä.

    VastaaPoista